Vítejte v našem průvodci nastavením rychlé podpory TeamViewer ve Windows!
Tento podrobný návod vám pomůže začít se vzdálenou podporou pomocí TeamViewer.
Po dokončení stahování vyhledejte stažený soubor a poklepáním na něj spusťte aplikaci.
V okně TeamViewer Quick Support možná budete muset souhlasit s EULA a vybrat Pokračovat, poté uvidíte své jedinečné ID a heslo. Sdílejte tyto informace s technikem TOPDON, který bude poskytovat vzdálenou podporu. Tyto informace budou potřebovat k připojení k vašemu počítači.
Jakmile má osoba poskytující vzdálenou podporu vaše ID a heslo, může je zadat do své aplikace TeamViewer. Můžete obdržet výzvu s žádostí o povolení k povolení vzdáleného připojení. Kliknutím na „Povolit“ udělíte přístup technikovi vzdálené podpory.
Jakmile se technik vzdálené podpory připojí k vašemu počítači, bude moci vidět vaši obrazovku a ovládat vaši myš a klávesnici. Mohou diagnostikovat a opravit problémy na dálku, což vám ušetří čas a úsilí.
Po dokončení relace vzdálené podpory můžete ukončit připojení kliknutím na tlačítko „X“ v okně Rychlé podpory TeamViewer. Tím odpojíte technika vzdálené podpory od vašeho počítače.
To je vše! Úspěšně jste nastavili rychlou podporu TeamViewer na počítači se systémem Windows. Máte-li jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte kontaktovat náš tým podpory. Jsme tu, abychom vám pomohli!