S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Tel.: +420 608 501 650    Otevírací doba: 8:00 - 16:00


Úvod » PODPORA » ZÁRUKA A VRÁCENÍ

PODPORA / ZÁRUKA A VRÁCENÍ

Společnost TOPDON svým zákazníkům zaručuje, že tento produkt nebude mít během záruční doby od data původního nákupu všechny vady materiálu a řemesla, a to za následujících podmínek:

1. Výhradní odpovědnost společnosti TOPDON v rámci záruky je omezena buď na opravu, nebo dle volby společnosti TOPDON na bezplatnou výměnu zařízení s dokladem o koupi. K tomuto účelu lze použít prodejní doklad.

2. Tato záruka se nevztahuje na škody způsobené nesprávným používáním, nehodou, záplavou, bleskem nebo pokud byl výrobek pozměněn nebo opraven kýmkoli jiným než servisním střediskem výrobce.

3. TOPDON nenese odpovědnost za žádné náhodné nebo následné škody vzniklé v důsledku použití, nesprávného použití nebo montáže softwaru. Některé země nepovolují omezení délky předpokládané záruky, takže výše uvedená omezení se na vás nemusí vztahovat.

4. Pokud se nacházíte v Evropské unii, máte právo na odvolání. To znamená, že můžete požádat o vrácení peněz za objednávku do 14 dnů od zadání objednávky, ale pouze v případě, že objednávka byla zadána omylem a/nebo zůstane nevyužitá. Po použití nelze vrátit peníze (protože jej nelze dále prodat).

5. Všechny informace na této stránce jsou založeny na nejnovějších informacích dostupných v době publikace a nelze poskytnout žádnou záruku za jejich přesnost nebo úplnost. TOPDON si vyhrazuje právo provádět změny kdykoli bez upozornění.

Náklady na opravu: Pokud je v záruce, vaše zařízení TOPDON bude opraveno nebo vyměněno zdarma, pokud nebude poškozeno (včetně, ale nejen prasklé obrazovky, rozbitého pouzdra, vystavení chemikáliím nebo poškození kapalinami), nehodou, zneužitím, nesprávným použitím, přírodní katastrofou, nedostatečným nebo nadměrné elektrické napájení, abnormální mechanické nebo environmentální podmínky nebo neoprávněná demontáž, oprava nebo úprava. Pokud je opravená jednotka mimo záruku, bude zákazník kontaktován a bude odpovědný za poplatek za opravu.

 

Servisní postupy

Máte-li potíže se svým vybavením nebo softwarem, neváhejte se obrátit na bezplatnou technickou podporu TOPDON. Tým technické podpory je k dispozici prostřednictvím online chatu, e-mailu a telefonu.

Produkty vyžadující servis by měly být vráceny následovně:

1. Online zprávu nebo e-mail technickému servisnímu centru s vaším modelem a sériovým číslem, abyste získali referenční číslo pro vrácení.

Online chat: pondělí–pátek, 9:00–18:00 ČESKO, SLOVENSKO (GMT+1)

E-mailová adresa: info@topdon.cz

Poplatek za zásilku předplacen.

2. Pečlivě produkt zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Přiložte papír se svými kontaktními informacemi (jméno, e-mailová adresa, zpáteční adresa a kontaktní telefonní číslo) a podrobný popis problému.

4. Přiložte kopii účtenky s datem.

Kontakt na zákaznický servis TOPDON CZ&SK

WORKSHOP s.r.o.

Tel: +420 608 501 650 (Centrum podpory)

E-mail : info@topdon.cz

Adresa: Březnice 551, Zlín 760 01, Česká Republika

Kontakt na zákaznický servis TOPDON EU

Topdon Europe, SL.

Tel: +34 930038094 (Centrum podpory)

E-mail : support.eu@topdon.com

Adresa: C/ Sant Elies 29-35 patro 2. dveře 1. schodiště B, Barcelona, ​​​​Katalánsko, 08006, Španělsko


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YWM2YmQwN